duminică, 10 ianuarie 2016

Alarma!! Un Vanzator in apropiere!!

Stiai ca tu si cu mine avem ,,in mintile noastre” adevarate sisteme de alarma care se declanseaza cand cineva incearca sa ne vanda ceva?!

Ti s-a intamplat sa intri intr-un magazin de haine - sa incepi sa te uiti la diferite modele si - deodata - sa apara vanzatoarea si sa te intrebe:
- Pot sa va ajut cu ceva?
Ce spui de obicei?
- Nu, doar ma uit!

Mai tragi un ochi - asa de politete si iesi cat mai repede de acolo ...

De fapt ce s-a intamplat?
A sunat alarma care ne-a avertizat ca ,,un Vanzator este in apropiere” si suntem in pericol sa ni se vanda ceva!!! 

Poate sa incerce sa ne vanda ceva ce noi nu dorim sa cumparam sau ceva ce va depasi bugetul nostru.
Si, oricum noua nu ne place sa ni se vanda. Deci: ALARMA!!! Vanzator in apropiere!!!

                                                                                      (sursa foto: http://conference.pipelinedeals.com/)


(Intre noi fie vorba: nu ne place sa ni se vanda, dar ne place sa cumparam :) )

S-a facut un mic experiment intr-un magazin:
Timp de o luna, vanzatoarele, in loc sa intrebe eternul ,,Pot sa va ajut cu ceva?” au intrebat ,,Ati mai fost la noi in magazin?”
Daca clientul raspundea ,,Da”, ele spuneau ,, Minunat! Avem o oferta speciala pentru cei care au mai fost in magazinul nostru! Doriti sa vedeti?”
Daca clientul raspundea ,,Nu”, vanzatoarele spuneau ,, Minunat! Avem o oferta speciala pentru cei care nu au mai fost in magazinul nostru! Doriti sa vedeti?”

In 30 de zile, vanzarile au crescut cu 30%!!
O crestere semnificativa cu o schimbare extrem de mica!!

Deci tu, atunci cand te adresezi prospectului tau dorind sa ii prezinti un produs sau planul de marketing, nu cumva, de la primele cuvinte, declansezi alarma ,,Atentie!! Alarma!! Un vanzator in apropiere!!”? Si nu cumva, de la primele tale cuvinte, prospectul tau nu stie cum sa fuga mai repede??!

Analizeaza impreuna cu mentorul/indrumatorul tau modul in care deschizi o discutie cu prospectii si gaseste formulele cele mai bune - astfel incat, prospectul sa fie deschis sa primeasca o informatie!

Tine minte: sa nu iti propui sa ii vinzi ceva ci doar sa ii dai o informatie corecta! In baza acelei informatii el poate lua ce decizie doreste!

                                         (sursa foto: http://www.green4solutions.com/go/corporate-and-hospitality-sales/)


Pune in aplicare si spune-mi cum ti se pare!

Poti sa scrii comentariile tale chiar aici, putin mai jos, la Comentarii :)

Gina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu