marți, 13 septembrie 2016

Cat trebuie sa cumpar?

O intrebare justficata daca abia ai inceput sa te apropii de domeniul marketing-ului in retea!
Si ... iata si un raspuns simplu: NU TREBUIE  sa cumperi NIMIC!

Pe domeniul acesta - ca si atunci cand iti faci cumparaturi din supermarket, nu esti obligat sa faci cumparaturi de anumite sume. Mai bine decat atat: nu esti obligat sa faci vreodata vreo cumparatura!
Ai sa intrebi, e valabil chiar daca ,,m-am inscris"?
Si am sa-ti raspund simplu: Da, e valabil in orice situatie!


In mod logic, daca ai vrut doar sa ai cumparaturi cu reducere, atunci clar, vei cumpara ce si cand doresti tu, exact asa cum faceai si pana acum, cand cumparai din supermarket!
Si, tot in mod logic, chiar daca alegi sa construiesti retele de consum, cine crezi tu ca ar mai vrea sa fie in aceeasi echipa cu tine daca prietenii tai ar vedea la tine stocuri de cumparaturi, investitii mari?

Deci, simplu: compania de vanzari directe cu care eu lucrez nu te obliga si nu a obligat niciodata pe cineva sa isi faca stocuri sau sa faca anumite cumparaturi periodice obligatorii.Pentru ca aici ne construim propriile afaceri si noi decidem cum, cat si cand dezvoltam.

Mai mult decat atat, nicio echipa de lucru nu iti poate impune target de vanzari, cu acelasi motiv: este propriul tau business in care tu hotarasti!

Si asta am apreciat eu in echipa in care am avut norocul sa ma inscriu :): faptul ca nu am avut niciodata nicio presiune de niciun fel! Astfel, am hotarat singura ce produse doresc sa testez si cand. Nu am avut stocuri niciodata si nici nu imi doresc acest lucru :). 

Si asta fac si eu in acest moment in echipele mele: vreau ca fiecare partener aleaga ce si cat si cand consuma :)

Asadar, daca vei auzi ca au fost oameni care au pierdut bani pentru ca s-au inscris in aceasta afacere, sa stii 2 lucruri:
1. Nu erau din echipa noastra :)
2. Nu sunt chiar sigura ca a fost adevarata povestea - nu stiu daca nu cumva este o legenda ... Compania cu care noi lucram da GARANTIE PE SATISFACTIE 90 DE ZILE. Asta inseamna ca oricine, in 90 de zile ar fi putut sa returneze produsele si sa isi primeasca banii integral inapoi daca ar fi facut cumparaturi mai mult decat necesarul in familiile lor :)

                                                                                             (Sursa foto: http://www.pngall.com/online-shopping-png)

Pune in aplicare si spune-mi cum ti se pare!
Gina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu