joi, 4 februarie 2016

Cine are nevoie de un MENTOR?

Da,  noi suntem obisnuiti sa ne cautam singuri raspunsuri la intrebari si sa gasim solutii in noi insine... Suntem obisnuiti sa avem o parere despre orice...
Am  invatat ca ,,e rusine” sa intrebi sau sa nu stii... 
Nu ne place sa primim sfaturi... caci de mici ,,stim mai bine” decat oricine orice :)...

De curand insa am fost la un seminar de dezvoltare personala care a durat 4 ore. M-am intors acasa si am realizat ca am invatat de la un om in 4 ore ceea ce - poate- singura as fi reusit sa descopar prin carti si in practica in 1 an sau 2 sau niciodata!
Si asa am ajuns la ideea de MENTOR !
Cat de valoros este sa gasesti mentorul potrivit pentru tine pe domeniul care te intereseaza!!

In network marketing se lucreaza mult cu acest concept.

De la inceput poti avea acces la informatii si la experienta unui mentor.

Stiind acest lucru, poti face doar 2  lucruri:
1. Sa incerci in continuare singur sa vezi cum functioneaza acest domeniu.
2. Sa cauti repede un mentor potrivit pentru tine si, cand il gasesti, sa pretuiesti aceasta relatie urmand pas cu pas experienta pe care acesta ti-o ofera!

Tu ce ai ales?


                                                                                            (Sursa foto)


Pune in aplicare si spune-mi cum ti se pare!

Gina




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu